Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
即時新聞-娛樂 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
「找到就不放手」 楊伊湄開男友條件
Oct 18th 2014, 06:36

鄉民女神楊伊湄在臉書開出「男友」條件,還說如果有這樣的人,她不會放手。男友條件引發網友迴響,紛紛留言要求「選我選我」。

楊伊湄今天凌晨在臉書開出「好好先生」的條件,她提到希望這個人「不用很fancy,最好宅一點,有PTT帳號最好、很會玩電動也不錯,對父母孝順、對朋友有義氣又忠誠。最重要的是,欣賞我的本質,並且尊重我、珍惜我。如果會為我唱歌,那再好不過。」還說如果真的找到這樣的好好先生,我相信我不會放手。

有網友看到楊伊湄開出的條件,直言「就是在說我」,還有網友kuso回應「我就是那萬中無一」,不少網友也祝福楊伊湄,希望她能夠找到「對的人」。(胡治言/綜合報導)

楊伊湄盼能找到好好先生。翻攝楊伊湄臉書




<<即時新聞動起來>>

【動即時】:最鄉民的影音頻道

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wv52434 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()