close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[分享] 我的憂鬱症女友
Oct 18th 2014, 04:02, by killerchi

作者killerchi (叔叔腰好痛)

看板Boy-Girl

標題[分享] 我的憂鬱症女友

時間Sat Oct 18 04:02:39 2014

跟著湊熱鬧 先廢言一段: 幹!之前i版主是在桶三小 用自身經歷分享給有困擾的版友不行膩... 最好你很行啦 男女問題就你說了算 都給你推文就好啦!幹 想桶就桶啦 來啊 幹! 手機排版 如大家覺得言不及意或傷眼 喝多了 我也懶得修正 請大家包涵 正文開始: 我女友憂鬱症很多年了 交往後我才知道這件事 坦白說 她是正妹 雖然我交過不少正妹 少一個又不會怎樣 但當時我沒辦法看著她不管 自殺什麼的 大家想到的 她都會給我來幾次 不過我沒放棄她 一路走來 7年多了 醫生說 她比較難融入社會 所以一直來 我養她 讓她豐衣足食 她想幹嘛就讓她幹嘛 也沒要她工作過 就等她好起來 現在 她會去找以前的朋友 拍照打卡給我看 她會跟我說她想學什麼 想做什麼 憂鬱症早就是月經文 不細述 在她背後 喝茶吃魚 找前女友 我對不起她 但如題 這輩子 只要她開心 我就夠了 多喝幾杯 回頭看 真的言不及義 大家就當廢文吧 i版主桶三洨 幹 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.129.130.228 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1413576161.A.76D.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wv52434 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()