close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 請問廣達offer流程
Nov 12th 2014, 18:35, by acgotaku

作者acgotaku (otaku)

看板Tech_Job

標題[請益] 請問廣達offer流程

時間Wed Nov 12 18:35:28 2014

各位好, 上禮拜廣達面試完後,打電話給HR 他說我的簽呈已經在跑了,大概兩到四周就會有消息, 但是這禮拜到現在我沒有接到核薪的電話, 請問廣達核薪結果是簽呈跑完後才會跟我說嗎? 因為我的經驗是會有HR跟我確認核薪結果後才開始跑流程, 請問是HR太忙,還是說其實流程還沒有開始跑, 我已經推掉所有offer了,有點怕被錶掉 畢竟年底真的不好找 謝謝各位 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.224.65.49 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1415788531.A.43E.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wv52434 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()