close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
即時新聞-娛樂 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
金鋼狼老婆自白:我的婚姻不幸運
Sep 27th 2014, 06:22

「金鋼狼」休傑克曼(Hugh Jackman)擁有帥氣的臉蛋和健美的身材,加上能唱會演的多方位才藝,是許多女性的理想對象;因此大他13歲的老婆黛博拉總被眾人稱羨「幸運的女人」,但她本人對這樣評語不以為然,「這有點在貶低我的意思,好像是在說我中了大樂透」。

黛博拉進一步解釋:「當人們檢視我的人生時,並沒有看見我所面對的挑戰,就像我也看不見其他人的。我今天獲得的一切,都來自於我所承擔的責任,以及我所接受的挑戰。」外界總是以外型或年齡評斷這段完美的姊弟戀是她「賺到的」,卻忽略她18年來陪伴休傑克曼經歷各種人生起伏,婚後更淡出螢幕相夫教子,「男人背後的女人」其實更加偉大。(郭妤/綜合報導)



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wv52434 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()