close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[討論] 誰對誰錯
Jun 6th 2015, 22:03, by profess369

作者profess369 (阿彭)

看板Boy-Girl

標題[討論] 誰對誰錯

時間Sat Jun 6 22:03:55 2015

我今天五點要上班 女友說他不想這麼早就回家 然後他就坐在seven旁邊的休息區玩手機 然後她就說他頭痛就要先走 她就回家 我也說好 然後我下班回到家 她就在不爽 說我忽略她什麼的 我就更不爽 我就在上班是要怎麼陪你 你家就在旁邊不會先回去喔 坐在旁邊又說我沒陪你 真的不懂她在想什麼 然後又很愛亂想 有什麼方法可以讓她不要亂想 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 110.26.16.216 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1433599438.A.C2D.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wv52434 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()