close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
[請益] 小林的價位?
Aug 26th 2014, 19:02, by aszx7

作者aszx7 (露)

看板hairdo

標題[請益] 小林的價位?

時間Tue Aug 26 19:02:45 2014

我家附近有兩間小林 一間比較常去另一間很久以前去過一次 今天去了之前沒去過的那家想說換一家試試看 我只有剪髮 髮型師刷刷刷大概剪了十分鐘左右就剪完了 去結帳時 髮型師說要五百 .......五百?!!! 我記得我去另一間剪大概兩三百啊?!!!!! 想請問是每一間小林的價位都不一樣嗎還是我被坑了?(雖然逝去的錢已經回不來了orz) 天啊我原本就只是要剪兩三百的說.... -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.162.97.87 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/hairdo/M.1409050968.A.E62.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wv52434 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()