Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[求助] 男朋友嫌我噁不碰我
Mar 9th 2015, 22:26, by chocolette

作者chocolette (悄悄)

看板Boy-Girl

標題[求助] 男朋友嫌我噁不碰我

時間Mon Mar 9 22:26:39 2015

男友今天在抱抱的時候說我頭很噁 問我是不是昨天沒洗頭 我說對 而且為了不想騙他 還坦誠說前天也沒洗 他就立刻把我推開 表示不想再抱抱了 雖然沒有真的兇我 但我還是覺得心裡很不平衡 因為他也有兩天沒洗澡洗頭的記錄阿 我就沒說過他噁 而且今天早上原本要先洗好再出門的 只是時間太趕才來不及洗 我覺得兩天洗一次還好阿 頭髮也沒出油........ 這樣真的很過分嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.70.198.5 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1425911201.A.90F.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wv52434 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()