close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
李毓芬泡湯露香肩 欣羨方志友好身材
Jul 9th 2014, 13:02

李毓芬、方志友、林可彤、王凱蒂為了台視、三立偶像劇《愛上兩個我》拍泡湯戲,李毓芬說:「這是我第一次在戶外泡湯,感覺蠻害羞的。」方志友笑著說:「我跟好姊妹去烏來泡過裸湯,那是我第一次袒誠相見;泡完之後感覺更親密,就連對方那裡有痣都知道。」
 
李毓芬說:「換衣服裹浴巾時,我發現志友身材真的超好;因為擔心拍攝時浴巾掉下來,所以事前我一直跳,測試牢不牢固,最後自己都覺得好笑。」方志友說:「阿芬身材超好的,圍浴巾時,因為大家都怕穿幫,彼此還互相問:『有包緊嗎?』不過毓芬很專業,包到連手指頭都伸不進去,我是挺胸把毛巾ㄍㄧㄥ住,但下水後,毛巾一直浮起來,水底下可說是大曝光,真的蠻好笑的。」(陳幼英/報導)
 

李毓芬(左)與方志友露香肩拍泡湯戲。三立提供



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wv52434 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()