close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Promax 全程興業
Feb 26th 2015, 23:33, by bigestmouth

作者bigestmouth (WEI)

看板Salary

標題Promax 全程興業

時間Thu Feb 26 23:33:36 2015

禮拜二小弟接到這間公司邀我面試, 職缺是國外業務, 他們有兩個部門, 我應徵的部門再做醫療產品的不織布, 口罩,尿布,手術衣的原料等, 總經理跟我說他們是此產業第二大, 但是我都找不到任何這間公司的評語, 今天他們有給我offer,要我下星期一到職, 我有點猶豫 , 因為再104也找不到他們的職缺, 然後他們又這麼急著找人,學長姐都說這樣的公司要小心, 有可能是屎缺…… 小弟剛出社會,找第一份工作,想要警慎些, 不知道有沒有各位前輩知道這間公司的資料, 這間公司的評價如何? 謝謝大家的解惑!!! -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 61.231.40.135 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1424964819.A.DCD.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wv52434 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()