close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[問題] 第一天上班~
Aug 4th 2014, 18:06, by love729125

作者love729125 (Sunny)

看板Salary

標題[問題] 第一天上班~

時間Mon Aug 4 18:06:27 2014

經過漫長到求職終於今天是新工作第一天上班了! 小妹目前公司是五金手工具職位業務助理~ 今天除了提早報到,公司在電腦裡也寫了些流程要我讀,帶我的業務人員是叫我熟悉產品~ 話說裡面幾乎都是女生比較多,看起來年紀有比我大不少的~(表示可能待很久?) 今天覺得奇怪的是就帶我繞繞部門,沒要我自我介紹,所屬的業務部我也只認識了旁邊跟帶我的業務,其他完全沒有交集~ 因為之前算是在小公司上班而已,所以不知道這是正常的嗎?? 就連下班我也是跟認識的兩位說再見(座位本身都離有段距離,也沒辦法一一說再見?) 我觀察他們好像也80%都自己做自己的事情,同事之間交集好像不高~ 完全沒在超過30人以上的地方工作過所以想請問大家看看這樣正常嗎? 另外~他們是用英文稱呼對方讓我好不習慣~~~@@ ----- Sent from JPTT on my Samsung GT-I9300. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.233.19.126 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1407146789.A.A35.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wv52434 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()