close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
[活動] 免費履歷/面試諮詢
May 1st 2015, 19:06, by peacesea

作者peacesea (飛鳥與魚)

看板Tainan

標題[活動] 免費履歷/面試諮詢

時間Fri May 1 19:06:36 2015

很多年前找工作的時候 在這塊土地上得到了很多朋友的幫助 現在如果我也有能力 也許我應該也能幫上一點忙 學歷 國立四大商管碩士 經歷 科技業 人力資源相關工作 四年 無論你是新鮮人還是欲轉換跑道 在我能力許可的前提下 我盡量提供我的建議供您參考 站內信可 Line亦有服務 如果要抓我去喝杯咖啡 也很歡迎 ^^ -- 喔 當然也很可能純粹是今天太無聊了 想找點事做做 Orz -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.255.163.73 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Tainan/M.1430478398.A.D04.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wv52434 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()