close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[問題] 離職後的健保
Jul 30th 2014, 21:41, by william307

作者william307 (幸運星)

看板Salary

標題[問題] 離職後的健保

時間Wed Jul 30 21:41:16 2014

各位版友好,我在7/8時從原公司離職 離職時公司說還沒幫我把健保轉出 所以轉出單要用寄的給我。不過目前還未收到 那我爬文知道沒工作要自己到區公所加保 但是我沒有拿到健保轉出單,可以去加保嗎? 最近身體又有點異常,可能需要先到醫院檢查 目前是未加保狀態,我還能使用原本的健保卡嗎? 另外就是我爬文看到都是說要回戶籍地區公所加保 我現在並沒住在戶籍地,可以在我居住地浙的區公所加保嗎? 另外加保時只要帶印章跟身分證就好嗎? 問題很多,先謝謝各位了 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 218.161.90.91 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1406727678.A.440.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wv52434 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()